کاردستی جامدادی
نوشته شده توسط : nasrin

یکی از مفید ترین و کاربردی ترین سرگرمی های کودکان که از سن بسیار کم به آن مشغول می شوند، ساخت کاردستی کودکانه است. ساخت کاردستی می تواند نکات متفاوتی را به کودکان شما آموزش دهد. همچنین شما می توانید با خلاقیت خود و ایده های   جذاب برای آموزش مباحث متفاوت به فرزندان خود از روش کاردستی استفاده کنید. زیرا کاردستی یکی از راه های آموزش غیرمستقیم به کودکان با سن پایین است و آموزش غیر مستقیم به کودکان بیشترین بازدهی را دارد. یکی از انواع کاردستی هایی که برای کودکان وجود دارد، کار دستی های اوریگامی هستند که کاردستی جامدادی که ویدیو آن در این صفحه قرار گرفته است نیز از این نوع کاردستی های اوریگامی است.

کاردستی اوریگامی مانند کاردستی جامدادی، کاردستی هایی هستند که تنها با استفاده از کاغذ و تا کردن کاغذ ساخته می شود بنابراین بسیار کم هزینه هستند و می توانید در هر زمانی برای ساخت آن ها مانند ساخت کاردستی جامدادی اقدام کنید. ساخت کاردستی جامدادی یا هزاران طرح و ایده های کاردستی کودکانه دیگر به تقویت و افزایش مهارت های حرکتی فرزند شما کمک بسیار زیادی می کند. اگر در دوره ی کودکی خود، کودکی نکنند و به بازی و سرگرمی نپردازند در آینده دچار اختلالات متفاوتی خواهند شد. بنابراین بهتر است در آموزش کودکان در سن پایین در ابتدا جنبه ی بازی و سرگرمی را برای آن ها در نظر بگیرید و آموزش در اولویت دوم باشد. به عنوان مثال اگر قصد تقویت اطلاعات جغرافیایی کودک را دارید و می خواهید فرزندتان با نقشه ایران آشنا شود، می توانید از آموزش نقاشی نقشه ایران استفاده کنید.

اسب ها از دسته حیواناتی هستند که کودکان به آن ها علاقه بسیاری نشان می دهند . شما می توانید با آموزش نقاشی اسب به کودکتان در مورد این حیوان نجیب توضیح دهید . در رنگ آمیزی نقاشی اسب هم آب رنگ هم مداد رنگی و هم مداد شمعی کاربردی است . با در اختیار قراردادن این اسباب رنگ آمیزی کودکتان با تنوع بهترین نقاشی اسب را رنگ می کند .





:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: